Kunnen doming labels uw bedrijfsresultaten ten goede komen? Er zijn veel redenen waarom het gebruik ervan als promotionele verfraaiing u een concurrentievoordeel kan geven en meer klanten kan aantrekken, het is dan ook niet gek dat steeds meer bedrijven kiezen voor doming stickers bestellen. Het belangrijkste voordeel van doming is dat de doorzichtige plastic bubbel bovenop logo’s er niet alleen cool uitziet, maar is ook extreem duurzaam. Het nadeel is dat de prijs van doming drie keer zo hoog kan zijn als andere personalisaties en dat de domes niet op alle oppervlakken werken. Er is tegenwoordig echter meer in de doming-industrie. Overweeg deze trucs en mazen in de wet die uw mening over doming labels kunnen veranderen. Veerkracht & Levensduur van een doming stickerU moet weten dat urethaan (het doorzichtige plastic dat in de doming-industrie wordt gebruikt) een van de meest inerte en veerkrachtige materialen is die de mens kent. Geen enkele andere identificatiemethode kan worden ondergedompeld in batterijzuur, jarenlang gedrenkt in zout water in de volle zon, en met stenen worden bekogeld met een snelheid van 100 km/u zonder schade te vertonen. U moet ook weten dat de doorzichtige urethaan koepel full-color, hoge resolutie afdrukken mogelijk maakt zonder matrijzen of gereedschap vertragingen. Bovendien kunnen doming labels worden aangebracht aan het einde van de productiecyclus, zodat producten tegen lage kosten in bulk kunnen worden vervaardigd en snel kunnen worden gepersonaliseerd wanneer bestellingen worden ontvangen. Wat ging er voorheen mis met doming stickers?Dat is het goede nieuws. Laten we nu eens kijken naar enkele van de problemen. Ten eerste ziet doming er stoer uit door de gebogen lichtreflecties op de rand van de koepel; grote koepels verliezen deze 3D-look. Bedenk ten tweede dat de meeste promotionele producten niet als familie-erfstuk worden bewaard en dat het duurzaamheids voordeel van doming misschien minder belangrijk is dan het coole uiterlijk. Ten derde was doming in het verleden traag en duur. De industrie was niet afgestemd op de productie-eisen voor dezelfde dag die de meeste leveranciers tegenwoordig nodig hebben, en de onvolwassenheid van de doming-industrie droeg bij aan de kosten, waardoor het onpraktisch werd voor alle producten behalve hoogwaardige producten. Houden in gedachten dat uw klanten uw producten kopen om aandacht te vestigen op het imago van hun klant. Het is geweldig dat de koepels kogelvrij zijn, maar het is echt het uiterlijk van de koepel dat belangrijk is. Zorg ervoor dat u weet hoe koepels eruit zullen zien op uw product. Zorg dat je over deze ins- en outs op de hoogte bentEr zit een smerig geheimpje in de doming-industrie die u echt moet kennen voordat u met doming-bedrijven begint te praten. Er zijn ongeveer 100 bedrijven in Nederland die doming aanbieden, en de meeste van deze bedrijven verkopen doming gewoon door aan anderen. Tientallen andere bedrijven doen aan doming, maar ze kozen voor de goedkope weg naar het bedrijf. Ze hebben doming-apparatuur, maar ze hebben geen vochtige doming-kamer gebouwd of ze hebben de vacuümontgassing apparatuur van €50.000 overgeslagen, of ze gebruiken goedkope epoxyhars in plaats van urethaan, of ze laten hun doming-apparatuur maar een paar keer per maand draaien. Eerlijk gezegd zijn dat bijna alle overgebleven doming-bedrijven. Dan blijven er ongeveer 20 kwalitatief goede doming-bedrijven over die meerdere doming-machines, getrainde mensen en de juiste procedures hebben om consequent hoogwaardige doming-labels te leveren.
|
https://www.domingstickers.nl/doming/ |