3 ideeën om je koffiemok met logo op een originele manier te bedrukkenBedrukte koffiemokken zijn ontzettend leuke en populaire relatiegeschenken om uit te delen. Dat waren ze al en dat zullen ze ook blijven. Wat we echter wel jammer vinden is dat er vaak voor een 13-in-een-dozijn ontwerp gekozen wordt van bijvoorbeeld de bedrijfsnaam of het logo van het bedrijf. Echt heel origineel zijn dit soort opdrukken dan ook niet meer. Wil je jouw kantoormokken bedrukken en deze op een originele manier bedrukken? Maak dan eens een keuze uit onderstaande drie ideeën!
Waar sta je als bedrijf voor? Wat zijn je kernwaarden?Een koffiemok bedrukt met de kernwaarden van je bedrijf, dus datgene waar je als bedrijf voor staat, kan een zeer leuk en origineel idee zijn. Kernwaarden zijn de waarden die binnen jouw bedrijf als zeer belangrijk worden geacht. Deze waarden vormen eigenlijk min of meer de fundering van jouw bedrijf of de steunpilaren waar jouw bedrijf op leunt. Beantwoord voor jezelf eens de volgende vraag: wat moeten de ontvangers van jouw bedrukte mokken sowieso van jouw bedrijf weten?
Welke doelen hoop je met je bedrijf te realiseren?Ieder bedrijf heeft bepaalde doelstellingen voor zowel de lange als de korte termijn. Doelen die gericht zijn op het behalen van een bepaalde omzet of winst zijn natuurlijk niet zo geschikt om op een mok te laten bedrukken. Het gaat dan ook met name om de doelen die leiden tot een positief imago van jouw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan doelstellingen omtrent duurzaamheid, het behoud van de aarde, het tegengaan van milieuvervuiling, het verbeteren van het dierenwelzijn, et cetera. Door dit soort doelen op een koffiemok te laten bedrukken, kun je een statement maken wat bijdraagt aan een positief en groen imago.
Welke slogan leidt direct tot merkherkenning?Het voornaamste doel van het uitdelen van relatiegeschenken is uiteraard het vergroten van de naamsbekendheid. Je wilt er immers mee bereiken dat meer mensen bekend raken met jouw bedrijf en de producten en/of diensten die het aanbiedt. Naamsbekendheid en merkherkenning liggen heel dicht bij elkaar. Heb je een pakkende slogan die bij veel mensen direct een belletje doet rinkelen? Kijk dan eens of je die slogan mooi op een koffiemok bedrukt kunt krijgen.
|
https://www.loopper.com/ |